دست نوشته های سوما

تجربه + وب نویسی + زندگی مجازی

Posted on: آگوست 26, 2009

داستان از اینجا شروع شد که من دوس داشتم یه وب خوجکل داشته باشم که توش هر چی دوس دارم بنویسم.

هرچی که تو فکرمه یا هرکاری کردم و می کنم …..!

بسیارتا کنجکاو بودم و دوس داشتم تو هر کاری وهرجایی سرک بکشم.بلاگ زدنمم یکی از همین کارایی بود که دوس داشتم

توش سرک بکشم!به همین خاطر بعد از کلی وقت تصمیم گرفتم که تصمیمو اجرا کنم!!

یه شب با یکی از دوستام تو یاهو حرف میزدم همین جوری حرفش شد منم گفتم خیلی دوس دارم یه بلاگ بزنم!!! :دی

اونم قول داد کمکم کنه!! و کرد!این دوستم که حتما می شناسیدش… علیرضا کمک کرد تا تو بلاگفا یه وب بزنم و همیشه

به سوالای من جواب میداد و الانم میده 🙂 خیلی چیزا بهم یاد داد …بیچاره رو کچل کردم از بس پرسیدمو می پرسم :دی

و من وب نویسی رو با طعم بلاگفا شروع کردم!! دست نوشته های سوما زیر چتر بلاگفا !!

بنظرم نوشتن تو بلاگفا خیلی سخت نیست!! من شروع کردم و بعد از مدتیم راه افتادم ، نوشتن تو بلاگفا خیلی زود دلمو زد.

از بین پست هایی که اونجا نوشتم فقط و فقط خاطراتمو دوس دارم!! بعد از یه مدت خسته شدم و دیگه دوس نداشتم

چیزی بنویسم…..الان که بلاگه بلاگفامو نیگاه می کنم میبینم چقد جوااااته :دی

خلاصه بعد از مدتی دیگه دوست نداشتم چیزی بنویسم…دلم میخواست حذفش کنم!! هنوزم نمیدونم چرا حذفش نکردم :دی

بعد از چند وقت همون دوستم بهم پیشنهاد داد که تو وردپرس بلاگ بزنم…کلی برام از اینجا گفت…و البته منم کمو بیش بلاگای

وردپرس رو میخوندم!! عموهوشنگ ، امیر ، حدیثه، شین اولین دوستای وردپرسی من بودن که به بلاگه بلاگفاییم سر میزدن!!!

با کمکای علیرضا بلاگ وردپرسی من ایجاد شد!!!اونم تو چه شرایطی :دی من تصادف کرده بودم و بیمارستان بودم…..! و به قول

دکتر در حاله وا رفتن :دی بنده به هوای یک بادکنک پریدم وسط خیابون …چه شود :دی کله پا شدم :دی

بعد شروع کردم به نوشتن….!!! اوایل کمتر آپ میکردم البته خیلی از پستام رو هم بی دلیل حذف کردم که الان حسابی

پشیمونم :(((( خوشم اومد و کم کم علاقه مند شدم…..!جایی که می تونستم حرفامو بزنم و از دوستام کمک بگیرم بعضی

وقتا واقعا موثره……! یه دنیایی که فقط خودم ازش خبر دارم…یه حرفایی رو که شاید به هیشکی نگم!!!

نوشتن اینجا به دلم چسبید…..چون محیطش یه نوع صمیمیت داشت که من دوس داشتم!

درسته که اول فقط به خاطر کنجکاوی شروع کردم ولی الان وب نویسی رو دوس دارم و جدا شدن ازش خیلی برام سخته!

من فکر میکنم محیط بلاگفا خیلی با وردپرس فرق داره…بیشتر کامنتایی که اونجا دریافت میکردم خبر آپ شدن بود :دی

البته الان امکاناته زیادی به بلاگفا اضافه شده…..! بازم وردپرس سر تره 🙂

اینجا رو خیلی دوس دارم :-*

گاهی وقت ها پهنای باند زندگیم خلاصه میشه تو نوشته هام و وقتایی که خیلی خیلی ناراحتم تنها چیزی که آرومم می کنه

نوشتنه….نوشته هایی که شاید جدی بنظر نیان….یه نوع سیر کردن تو خاطرات و حرفها و روزها و حال و گذشته برای جدا شدن

از لحظه ای از بودن……!!!!

اینجا خونه ی مجازی منه…..خونه ایی که دارم توش زندگی میکنم…..یک زندگی زیبا و دوست داشتنی….. 🙂

12 پاسخ to "تجربه + وب نویسی + زندگی مجازی"

ايول خوب گفتي
منم دارم اينجا زندگي مي كنم
وردپرس كه خداست
من الان يكي بهم بگه بلاگفا فكر مي كنم بهم فحش داده:D
_______________________________________________________
بهله…خُ اینجا بهتر تره 🙂

به نظر من کجا نوشتن زیاد مهم نیست ، چی نوشتن مهمه.البته باهات موافقم چون خودمم یه جورایی از بلاگفا خسته شدم. یه روز باز نمیشه یه روز نمیشه کامنت گذاشت همیشه یه مشکلی داره! میبینیم که دوستای عباس همشون یه پا توییترن!
باز هم پیش من بیا.خوشحالم میکنی عزیز
________________________________________________________________
سلام…چشم حتمن میام عزیزم..اره چی نوشتم مهمتره 🙂
قربونت 🙂

من از پرشین بلاگ شروع کردم، بعده یه ماه رفتم بلاگفا، بعده 4 ماه رفتم وردپرس، 3ماه بعدش رفتم بلاگها و دوباره بعد 4ماه اومدم رو هاست :دی………مارکو پولویی هستم واسه خودم 🙂
_________________________________________
من خُ سابقه سفرم مثه شما نیست 🙂 واااااای من با مارکوپلو دوستم 🙂 آخ جون 🙂
شما که استادی ما هنوز مونده برسیم 🙂

توی این جای کشور محدود، داشتن جایی که نامحدود باشه مطمئنا خیلی لذت بخشه :‌ )
______________________________________________
بله خیلی زیاد 🙂

من وبلاگ نویسی را از میهن بلاگ شروع کردم حدود 5 سال پیش بعد بیخیال شدم تا 2سال پیش رفتم هاست (نوعی فیریی 😛 با دومین پولی) بعد هم اومدم وردپرس

شین هم تقریبا جزو اولین کسایی بود که باهاش آشنا شدم
________________________________________________
بهله شما هم سابقتون بسی زیاد است 🙂
آره شین اولین دوسته من بود خهلی دوسش دارم….:)

ممنونم که لطف کردید و لینکم کردید جای افتخاره

بنده هم شما را به بلاگرولم اضافه کردم … شادکام و پیروز باشید

_________________________________________________
خواهش میشه 🙂 برای ماهم افتخاره 🙂
مرسی ممنون از لطفت 🙂
همچنین دوست عزیز 🙂

benım ikinci aşkimdı wordpress
وردپرس با بلاگفا قابل مقایسه نیست.وردپرس مسئولانش نسبت به کاربراش احساس تعهد دارند در حالی که بلاگفا بخاطر پول هر کاری میکنه 😡
اصولن مقایسه وردپرس و بلاگفا مثل مقایسه ی مریم مقدس با شهناز تهرانیه ( ای ول مقایسه ) 😆
بلاگفا به قول دکتر مزیدی یه زندانه برای وبلاگنویساش.
مطلب زندان بلاگفا رو سرچ کنید و بخونید…
اینقده ورجه ووورجه میکنی که آخرش بسلامت نمیرسی اون دنیا 😈
________________________________________________________________
آره منم باهات موافقم من نخواستم که اینا رو مقایسه کنم که 🙂
من تو بلاگفا از وب نویسی زده شدم ولی اینجا که اومدم بعد از مدتی عاشقش شدم 🙂
میرسم خُ :دی

میخونمت اساسی 😉
________________________________
قربون عموی گلم 🙂

سلام عزیزم
منم حدود سه سال تو بلاگفا وبلاگ مینوشتم که اصلا اصلا به پای وردپرس نمیرسه اونجا به نظرم کسی به نوشته ات توجه نمیکرد ولی تو وردپرس اگه کسی برات پیغام بزاره یعنی مطلبت رو کامل خونده
منم عمو هوشنگ رو کچل کردم واسه زدن وبلاگ تو وردپرس کلی کمکم کرد دستش طلا 🙂

______________________________________________________
آره تقریبا همین جوریه…میگم تقریبا چون بعضی دوستام هستن که بازدیدکننده هاشون مطالبشون رو میخونن…. :دی
عمو هوشنگ خیلی ماهه 🙂

موفق باشی گُلِ دختر! :-*
________________________________________
سلام خاله جووونم :-*
میسی خاله ی گلم…همچنین شما خاله ی عززززیزززم :-*

سلام
عشق منی سوما جون
ای بلاگر، ای تراویان باز حرفه ای، ای دوست با معرفت
دوستت داریم

راستی منم با بلاگفا شروع کردم.بعد رفتم بلاگر بعد هم همینجا.اینجا بهتر از همشونه.
_______________________________
سلام خانوم گُل :-*
منم خهلی زیاد دوستتون دارم 🙂 اون مدتی که بیمارستان بودم همیشه مطالب تو و عمو رو میخوندم ولی کامنت گذاشتن با موب خیلی سخته!!!
دوست دارم شین جوووووووووووونم :-*
بهله اینجا عخشه….!

به به به به !
البته مرگ بر بلاگفا . ولی همین بلاگفا و امثال بلاگفا ، گردن وبلاگ نویسای ایرانی خیلی حق دارن . حتی اون معروف هاشون . ولی الان دیگه جیز شده ن !
شما هم موفق باشی در امر خطیر وبلاگ نویسی ! 😀
________________________________________________
بله درسته….:)
مرسی…. 🙂

بیان دیدگاه

خوراک

I heart FeedBurner

حمایت میکنم

بانوی وبلاگی

سوما

ای زمان ! آرام ما را در بر بگیر ، تا غریق موج های تو شویم آن چنان که غرق رویا می شویم.

RSS تماشاگران

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

رفت و آمد ها...

  • 13٬103 ردپا......